بسم الله الرحمن الرحیم
جلسه دهم از سلسله جلسات طرح درس نویسی پیش دبستان برگزار شد و افراد حاضر در کلاس که با برگزاری جلسات مباحثاتی دسته بندی هایی از انواع اسم بدست آورده بودند به استاد ارائه کردند .
در ادامه قرار شد بر اساس تقسیم بندی قابل اتکا از قرآن کارهای زیر انجام شود:
۱. دستهبندی اسمها براساس ۴ طبقهبندی ساختاروجودی
و بر پایه رابطه عملکردی حس و عمل در کودک
۲. آموزش اسم به کودک بر اساس موضوعی یا سنی
پس از این تقسیم بندی اسمها، فعالیتها بر اساس نیاز و اقتضای کودکان جاگذاری می شود .
پس از طرح درس نویسی برای موضوع لحن، روند مباحثه و جلسات مشترک اعضاء کلاس رو به رشد بوده و همین باعث نزدیک شدن ذهن افراد به هم و سرعت گرفتن کار شده است .
با این روند مثبت و خروجی های خوبی که بواسطه ی این مباحثات بوجود آمد ، استاد کار را از حالت جلسه هفتگی با خودشان خارج کرده و به فرستادن صوت برای تیم مباحثه کننده در مورد موضوعات کتاب تغییر شیوه دادند . به عقیده ایشان کلاس محور بودن کار ، افراد را ضعیف کرده و مباحثه باعث تقویت علمی افراد و سرعت در نزدیک شدن به خروجی مطلوب خواهد شد .
صوت جلسه دهم از جلسات طرح درس نویسی پیش دبستان
(1 اسفند 98)
درباره این سایت